Wpływ telemedycyny na dostęp do opieki zdrowotnej.
Reklama może być ściśle związana z Internetem, a dokładniej, ze stronami internetowymi, na których będzie umieszczona. dobór przekazu reklamy do zawartości strony, na której ona się znajduje jest uniwersalnym działaniem marketingowym w Internecie. Jeżeli bywa ona w jakiś sposób powiązana z informacją, której poszukuje użytkownik w sieci, istnieje możliwość, że zaciekawi się on treścią tej reklamy. Taka promocja zwana jest reklamą kontekstową, której jakimś z wariantów jest reklama sponsorowana – ANCHOR. gdy internauta wpisuje ciekawiące go wyrażenie w wyszukiwarce, wyświetlają się listy stron powiązanych ze hasłem kluczowym, a także reklama kontekstowa. jeśli kwota, jaka jest tutaj nadrzędnym warunkiem na wyskoczenie reklamy, jest odpowiednia, to adres do konkretnej strony reklamującej będzie umieszczony na górze wykazu witryn, jakie są efektem wyszukiwania. Tak więc na reklamę taką natrafiamy bezwiednie i tak naprawdę przez czysty przypadek, korzystając z wyszukiwarki w Internecie albo trafiając na pewien serwis internetowy.
2. Szczegóły
3. Usługi
5. Wiadomości